Strona głównaAktualnościPacjenci przebywający w bocheńskim szpitalu będą mogli porozmawiać ze swoimi bliskimi korzystając z tabletów

Pacjenci przebywający w bocheńskim szpitalu będą mogli porozmawiać ze swoimi bliskimi korzystając z tabletów

Wersja do druku
Woman pointing on digital tablet screen, chatting in social networks, meeting website, searching internet, sending sms, using text messenger or online banking. Close up of female hands holding device
02 lutego 2021r.

Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną odwiedziny bliskich przebywających w szpitalu nadal są niemożliwe. Jest to trudna sytuacja zarówno dla pacjentów, jak i ich bliskich. Kontakt z rodziną i wsparcie jakie pacjent otrzymuje od bliskich w trudnych chwilach są bardzo ważne. Mogą wpływać na poprawę samopoczucia pacjenta, przyspieszać proces leczenia i powrotu do zdrowia.

Pacjenci przebywający w bocheńskim szpitalu będą mogli porozmawiać ze swoimi bliskimi korzystając z tabletów. W tym celu konieczne będzie zainstalowanie aplikacji SIGNAL.

W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt bezpośrednio z oddziałem, na którym przebywa pacjent, według następujących zasad:  

Oddział Chorób Wewnętrznych I z Pododdziałem Kardiologicznym: informacje można uzyskać w godzinach 11:00-13:00 pod numer telefonu 14 61 53 317

Oddział Chirurgii Ogólnej i Urazowej z Pododdziałem Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej: informacje można uzyskać w godzinach 11:00-13:00 pod numer telefonu 14 61 53 251

Oddział Opiekuńczo-Leczniczy: kontakt pacjenta z rodziną za pomocą przenośnego tabletu będzie możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 – 12:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Sekretariatem Oddziału tel. 14 615 32 76

Szpitalny Oddział Ratunkowy: w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym tablet do kontaktu dedykowany będzie przede wszystkim dla pacjentów przebywających w strefie Izolacji, ewentualnie dla pacjentów, których pobyt w SOR przedłuża się z jakiegoś powodu. Ze względu na specyfikę pracy w oddziale,w przypadku deklaracji ze strony pacjenta o chęci nawiązania kontaktu, personel medyczny umożliwi pacjentowi dostęp do urządzenia i pomoże w ewentualnym nawiązaniu kontaktu.