Świadczenie usług serwisowo – konserwacyjnych kotłów, instalacji solarnej, agregatów wraz z urządzeniami pomocniczymi oraz układu automatyki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Wersja do druku
Status: Rozstrzygnięty 30.09.2022, godz: 0:00 Sygnatura: DZ-271-2-20/2022

Zapytanie ofertowe: Świadczenie usług serwisowo – konserwacyjnych kotłów, instalacji solarnej, agregatów wraz z urządzeniami pomocniczymi oraz układu automatyki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Przedmiotem Zamówienia jest:
Świadczenie usług serwisowo – konserwacyjnych kotłów, instalacji solarnej,
agregatów wraz z urządzeniami pomocniczymi oraz układu automatyki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Przedmiot Zamówienia został podzielony na następujące zadania:
Zadanie nr 1 Kotły wodne, parowe
Zadanie nr 2 Instalacja solarna
Zadanie nr 3 Agregat kogeneracyjny
Zadanie nr 4 Agregat absorpcyjny
Zadanie nr 5 Układ sterowania i automatyki

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.09.2022 r. do godziny 13:00
pisemnie na adres Samodzielny Publiczny Zakłady Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej” ul. Krakowska 31; 32-700 Bochnia, Dziennik Podawczy – Sekretariat Dyrektora pokój nr 3 (koperta zaklejona, opisana Świadczenie usług serwisowo – konserwacyjnych kotłów, instalacji solarnej, agregatów wraz z urządzeniami pomocniczymi oraz układu automatyki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
• – nie otwierać przez ……………. r. (należy wpisać obowiązujący (aktualny) termin składania ofert), liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego:
lub
• drogą elektroniczną, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego.
dopuszcza się przesłanie skanu podpisanej oferty na adres zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego, po warunkiem dosłania oryginału w terminie dwóch dni od wskazanego powyżej
Oferta nie podpisana zostanie odrzucona.